top of page
Image by Edwin Andrade

společenství
vlastníků

další služby

pro Vaše společenství a výbor

Kromě běžné správy zajišťujeme našim klientům také další podpůrné služby a pomáháme
s plněním všech povinností společenství a statutárního orgánu. 

jaké služby navíc pro Vás máme připravené

Image by nikohoshi
Image by Brando Makes Branding
Image by Markus Winkler

organizace a vedení
schůzí shromáždění

Pomáháme Vám zorganizovat schůze shromáždění společenství v souladu se stanovami, dohlížíme na veškeré právní náležitosti a řádný průběh schůze. Zajišťujeme také samotné vedení schůze a vyhotovení řádného zápisu z jednání.

hlasování
mimo zasedání

Zajišťujeme Vám hlasování "per-rollam", tedy rozhodnutí o předloženém návrhu bez svolávání schůze shromáždění.
Staráme se o dodržení všech předpisů, správného vyhlášení hlasování a sečtení hlasů a vypracujeme zápis z hlasování.

výběrová
řízení

Potřebujete provést nákladnější opravu společných částí domu nebo hledáte spolehlivé dodavatele některých služeb?
Oslovíme vhodné dodavatele, získáme jejich nabídky, posoudíme je a předáme Vám veškeré podklady k rozhodnutí.

Image by Brando Makes Branding
notářská razítka
Pracovní schůzka

stanovy 
společenství

Využijte naše zkušenosti s přípravou stanov společenství vlastníků. Vypracujeme stanovy nově vznikajícímu společenství nebo zpracujeme potřebné změny současných stanov, které obstojí u soudu i při jejich vnitřním uplatňování.

zápis změn
v obchodním rejstříku

Nevíte si rady se všemi dokumenty potřebnými pro zápis nově zvolených členů výboru nebo s jinými změnami, které je třeba zapsat do veřejného rejstříku? Nebo jen nechcete ztrácet čas?Nechte to na nás, vše potřebné zajsitíme.

konzultace, poradenství
a právní služby

S vedením společenství vlastníků máme rozsáhlé zkušenosti ze všech úhlů.
Jsme Vám vždy k dispozici pro konzultaci a rádi Vám poradíme v každé situaci.
A pokud budete potřebovat, máme pro Vás k dispozici spolehlivý tým právníků. 

cena

s námi ušetříte

Naše služby jsou levnější než odměna advokátní kanceláře.

rychlost

na nic nečekáme

Zpracujeme vše co nejrychleji a Vy zatím ušetříte i svůj čas.

zkušenosti

víme co děláme

Jako profesionálové řešíme naši agendu znovu a často.

záruka

máte jistotu

Garantujeme správnost námi prováděných úkonů.

časté otázky a odpovědi

Jak často se musí svolat shromáždění vlastníků?

Zákonem není výslovně určeno, jak často se musí vlastníci na shromáždění scházet, mohou na to pamatovat samotné stanovy společenství, které např. vyžadují organizaci schůze alespoň jedenkrát ročně. Nutnost svolání schůze se v praxi spíše odvíjí od potřeby projednání a schválení podstatných rozhodnutí a například také účetní závěrky. V mnoha případech však lze schůzi nahradit hlasováním "per-rollam".

Co musíme zapisovat do obchodního rejstříku?

Společenství vlastníků se pokud jde o povinnosti vůči obchodnímu rejstříku, resp. přesněji rejstříku společenství, řídí stejnými pravidly jako jiné obchodní společnosti. Nejčastěji proto zapisujeme změny osob v orgánech společenství, změny stanov nebo jiných podstatných dokumentů. Do sbírky listin je současně zapotřebí zakládat podkladové listiny pro zapisované změny a také schválené účetní uzávěrky včetně přílohy.

Kolik Vaše služby stojí?

Ceny jednotlivých služeb nebo úkonů máme stanoveny v našem ceníků, ale mohou se lišit podle celkového rozsahu a náročnosti konkrétního případu.
Proto ceny služeb neuvádíme plošně, ale rádi Vám je sdělíme na základě Vaší poptávky nebo na rozsáhlejší projekt připravíme cenovou nabídku.
Napište nám tedy prosím třeba do formuláře níže, zkontaktujeme Vás a obratem budeme vědět, na čem jsme.

Image by NordWood Themes

potřebujete některou z těchto služeb?

zanechte nám zde svůj kontakt.
ozveme se Vám a zajistíme co je třeba.

Děkujeme! Ozveme se Vám zpět co nejdříve :-)

bottom of page